Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 8 maart 2010

Creatables - Vlinder

Nog snel een laatste voorbeeldje gemaakt die mee moet naar de Knotsgekke Kaartendagen.
Dit keer is het een heel "snel kaartje"

Deze keer een kaartje zonder een stempel of een 3D plaatje... enkel met een prachtige vlinder van de nieuwste Creatabels.
Materialen:
* Creatable Vlinder
LR0113
* Nestabilities (rond en scallop)
* Tilda Paperpad -
Flower Garden
Bloemetjes / kantjes / spacers etc zijn ook allemaal in de winkel te koop.
Wens jullie nog een prettige avond...en wie weet zie ik jullie vd week nog wel op de beurs.
Liefs Jenine xXx

7 opmerkingen:

Unknown zei

Ohhhhhhhh wat is dit mooi zeg! Echt en geweldige kaart en wat een prachtig papier heb je gebruikt! Prachtig. Groeten van Ageeth

BepvS zei

Nou snel misschien maar wel prachtig, zo heb je helemaal geen stempel of plaatje nodig...succes op de beurs

Marjon zei

Wat een prachtige kaart, geweldig met het Tilda papier, ik ben er ook fan van en maak er veel mee. Kijk maar op mijn blog.
http://marjonskaarten.blogspot.com
Groet en misschien zie ik je op de knotsgekkekaartendagen.
Marjon

Willy's creations zei

Het ziet er schitternd uit.

Groetjes,Willy

Jeanet van der Lee zei

Misschien wel snel, maar zeker niet minder mooi! Ik vind hem een beauty!

Jenine zei

Dank jullie wel allemaal!!

Willy zei

Hij is supermooi Jenine!