Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 24 juli 2010

A Happy Hello

Vandaag opnieuw een kaartje gemaakt met het papier van Basic Grey, deze keer de jongens/mannenlijn, "Oliver".
Hierbij het stempeltje "Sitting Wedding Edwin" uit de Wedding Collection 2010 gebruikt. Ik vind dat je dit stempeltje ook nog wel voor andere kaartjes kunt gebruiken.
Ik heb Edwin in zijn geheel uitgestanst met een Spellbinder's Nestabilitie 'Label Five'.
Ook nu weer het stansje van Cuttlebug, "Vintage" gebruikt. Ik heb deze nu rechtsonder in de hoek geplakt.
De bloemetjes zijn uit de E-line van Prima. Ik heb hiervoor de witte bloemetjes gekozen en deze rood gekleurd met mijn Copics, de nrs. R35, R37 en R39.
Eén van de twee roosjes was ook wit en deze heb ik gekleurd met de Copic W1.
Verder het kaartje een beetje basic gehouden en niet te veel tierelantijntjes gebruikt. Behalve het tekststempeltje komen alle materialen bij Jenine uit de winkel.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer!
Gebruikte Copics:
Huid: E000, E00, E01, E11.
Wangen: R20
Haar: E70, E71, E74, E79
Pak van Edwin: W0, W1, W3, W5
Sokken: W00, W0, W1
Blouse: G07, G14, G20
Riem: W1, W5, W7, Y15, Y17, Y38
Roos: R32, R35, R37, R39
Blaadjes: YG63, YG97

6 opmerkingen:

sofietjes handwerken zei

heel erg mooi gedaan.
Kom je ook eens op mijn blog kijken voor mijn kaartje.
Groetjes sofie

Margreet zei

Wat een mooi kaartje.
Groetjes Margreet

Tineke's hobby zei

wat een geweldig mooi kaartje heel erg mooi stempeltje en zo mooi van kleur
Groetjes tineke

chantal zei

schitterend kaatrje
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat een geweldige kaart Caroline,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Wendy ten Hove zei

Wat een sjieke Edwin zo, erg mooi gemaakt! De kleuren van het papier op deze kaart vind ik erg mooi!!

Groetjes,
Wendy