Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 30 april 2011

Little baby



Hallo allemaal,

Ik had nog een kaartje die ik aan jullie wilde laten zien. Ik had hem al een paar weken geleden gemaakt, maar moest hem nog plaatsen.
Deze kaart is gemaakt met de omtrekmal van JoyCrafts 6002/0053 en de kleine malletjes voor baby 6002/0055.

Ik heb een stempel gebruikt van Eline's baby's (Mariannedesign)en het designpapier is van de Pretty Papers ook van Mariannedesign.

Het prachtige kant met roosjes is ook bij Hobbyvision te koop.

Ik wens jullie nog een hele fijne koninginnedag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

1 opmerking:

Femmy zei

Super je kaart Ineke!