Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 10 mei 2011

Een mini tasje


Goedemorgen allemaal,

Ik wil jullie graag een mini tasje laten zien, die ik gemaakt heb met 1 van de nieuwe broekzakjes van JoyCrafts. (6002/0060)

Als randje heb ik gebruikt nummer 6002/0063.


Het zakje heb ik gemaakt met het nieuwe denim papier van JoyCrafts 6011/0009.


Het lintje en de plakpareltjes zijn ook van JoyCrafts.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Groetjes van Ineke

4 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

hij is heel mooi
groetjes miranda

Made by Janet zei

Wat een grappig modelletje !
Leuk gedaan hoor!!

groetjes Janet

Femmy zei

super Ineke!

Janny zei

gaaf tasje Ineke!