Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 27 augustus 2011

Angel Tilda

Voor vandaag heb ik een kerstkaartje voor jullie gemaakt.

Deze is met het prachtige papier van Maja Design - Frödefull Jull.
Vind het zelf wel erg mooie tinten..

Het afdrukje is een Magnolia uit de kerstcollectie van vorig jaar.



Ik het de creatable Sterrenkrans LR0126 gebruikt. Deze heb ik uitgesneden en het binnenste rondje er ook gewoon weer ingeplakt. Deze heb ik wel eerst iets bewerkt met stempelinkt zodat het iets meer opvalt.
De kerstboom is ook een creatable, LR0176. Deze heb ik gewerkt met wat zilveren Stickles en wat liquid applique erop gedaan, dit daarna verhit met de heattool.
De bloemetjes zijn van WOC en Prima Marketing.
De zilveren hoekjes zijn nog uit eigen voorraad...

Verder heb ik links boven een stukje tule in 2 stukken geknipt, dit in het midden vastgebonden met transparant borduurgaren en dit met een parelbrad bevestigd op de kaart.

De tekststempel is van Nicole Verkooijen.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt:



* Tattered Rose
* Vintage Photo
* Pumice Stone
* Black Soot
* Aged Mahogany


Bedankt weer voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten!!
We lezen ze allemaal met heel veel plezier ;-)

Fijne dag allemaal nog.

Liefs Jenine xXx

15 opmerkingen:

Dina zei

hij is weer hartikke mooi geworden , bedankt voor de inspiratie en tips

arjette zei

Ooohhh Jenine, wat een bjoetie zeg, écht schitterend!!! Wat is dat toch een mooi papier hè!
Fijn weekend!!

gr. arjette.

Irene zei

Schitterend Jenine!!
Prachtig papier en verder zulke leuke en lieve details.........laat de Kerst maar komen!!

Goed weekend, Irene

angeleef zei

All I want for Christmas is... deze kaart!
Hij is haast te mooi om weg te geven. De ontvanger zal hier wel hartstikke blij mee zijn!
Groetjes
** Evi **

Anita zei

Een supermooi kaartje maar dat kan niet anders met dat mooie Maja papier.

Gr. Anita

Judith Slegers zei

Hoi Jenine

wauw wat een mooie kerstkaart.
Groeten Judith

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstkaart is het geworden. Mooie kleuren ook voor gebruikt.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Marijke zei

Mooie kaart en leuk gedaan met die cirkel achter de stamp.
Groetjes Marijke.

corryskaart zei

hoi jenine
wat een pracht van een kaart zowel het inkleuren als het totale plaatje is helemaal TOP!
groetjes van corry

Liberta zei

Wat een schitterende Kerstkaart.
Vind hem zooooo moooooiiiii.

Liefs, Lieb

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jennie.
Liefs Riet.

LottesCards zei

Wat ben je weer lekker bezig geweest Jenine!
Echt super mooi, weer met mooie details, en leuke ideeën.
Bedankt voor de inspiratie!!!
Liefs Lotte

yvon zei

Schitterende kaart en inderdaad, super mooi papier.
Groetjes, Yvon

Chantal zei

Wat een plaatje is dit! Leuk met al je creatables! Ik heb je boek (Christmas Creatables) inmiddels ook in mijn bezit en daar heb ik ook zoveel inspiratie uit gehaald!

Groetjes,
Chantal

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Groetjes, Ankie