Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 19 augustus 2011

Nieuwe "stoere" Magnolia stempel



Hallo allemaal,
Leuk dat je weer langskomt op het blog van HobbyVision.
Ik heb voor jullie een voorbeeld gemaakt met een nieuwe Magnolia stempel
uit de serie "The winner takes it all"
Ik heb er een wat stoerdere kaart mee gemaakt...(vind ik zelf hihi)
Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt.
Het designpapier is van Webster`s pages.
De ster heb ik zelf gemaakt uit kraft paper en daarna met
de naaimachine doorgestikt...net als het afdrukje.
Ook heb ik de kaart nog een paar keer met juttetouw omwikkeld.
Het hekje is gemaakt met een stans van Tim Holtz -  on the fence
Deze stans is veel langer maar heb er maar een stukje van gebruikt.
Dat was het volgens mij wel wat de kaart betreft.
Bedankt weer voor het langskomen en graag tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

5 opmerkingen:

corryskaart zei

hoy janet een lekker stoere kaart en erg leuk en lief!!
groetjes van corry

Jenine zei

Hij is helemaal geweldig Janet!! Een super stoer kaartje is het zo!!! Mooi ingekleurd ook.

Liefs Jenine

Anita zei

Janet inderdaad een leuke stoere kaart hoor.

Gr. Anita

Liefs Ineke zei

schitterend gemaakt Janet

Groetjes van Ineke

LottesCards zei

Wat een leuke kaart,
zo mooi ingekleurd!!!
Liefs Lotte