Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 26 augustus 2011

Volleyballende Tilda

Hallo allemaal,
Hier weer een kaart van mijn kant.
Het is weer een ietswat stoerdere kaart geworden.
Dit is de volleyballende Tilda uit de nieuwe Magnolia serie - the winner takes is all.
Ik heb haar ingekeurd met distress inkt.
De schaduw onder haar is gemaakt met een beetje chalk.
Het papier komt uit een paperpad van Websters Page.
Verder heb ik nog een stukje juttetouw gebruikt en wat bloemetjes.
De tekst is een label van Tim Holtz.
Dat was het weer voor deze keer..
Graag tot een volgende keer,

Image and video hosting by TinyPic

12 opmerkingen:

Irene zei

Super leuke kaart geworden en dat chalk als schaduw doet het ook goed!!!

Groetjes, Irene

Liberta zei

Hai Janet,

Wat een leuke stoere meiden kaart.
Leuke kleuren en dat chalk als schaduw slim bedacht.

Liefs, Lieb

Margreet zei

Wat een leuk stoer kaartje
groetjes Margreet

Anita zei

Leuyk en stoer.

Gr. Anita

corryskaart zei

hoi janet
wat een frisgekleurde kaart en toch ook stoer,heel erg mooi gemaakt!
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Janet,

enig kaartje!En wat heb ej het mooi ingekleurd. Ik werd meteen aangetrokken door het woord volleyballend....maar volgens mij is het basketballend, want daar gebruiken ze die ballen.....;-))

groetjes,

GerJanne

angeleef zei

Hoi Janet,
Heeeeel mooi gedaan je kaartje met lekkere frisse kleurtjes, maar toch niet al te vrouwelijk. En ik vind je afdrukje ook zo mooi ingekleurd!
Dat jutetouw rond je kaart vind ik ook zo leuk gevonden.
Groetjes
** Evi **

Judith Slegers zei

wauw Janet wat mooi ingekleurd.Erg mooi kaartje!
Groeten Judith

Ans S. zei

Dat is een super leuke kaart voor een stoere meid, het ziet er mooi uit.
Groetjes Ans

Aleida zei

Heel mooi kaartje met een leuk stempel.
groetjes,

Made by Janet zei

hahah...ja..Gerjannet.. het klopt..het is idd een basketballende Tilda..oeps..foutje !!
Sorry !!
Kun je zien dat ik niet echt met sport op de hoogte ben hahaha...

Groetjes Janet

LottesCards zei

Een hele mooie kaart.
Wat een mooie stempels hé?!
Liefs Lotte