Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 5 oktober 2011

Don & Daisy



Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje. Ik heb een kaartje gemaakt met een nieuw stempel uit de serie van Don & Daisy.
Ik heb de stempel DDS3301 gebruikt van Mariannedesign.

Het designpapier is ook van Mariannedesign en is al wat ouder, maar ik blijf het mooi vinden. Het is van een blok van Eline's baby's.

Verder heb ik een mooi hart gebruikt. Dit is ook een schitterende CreaTables van Mariannedesign. De bloemen zijn ook van de CreaTables van Mariannedesign en zijn de nummers LR0168 en LR0169.

Hebben jullie allemaal nog erg in de demodag van zaterdag 8 oktober. Ik wens jullie allemaal veel kijkplezier.

Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Groetjes van Ineke

9 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schatje
Groetjes Miranda

yvon zei

Schitterend, echt super mooi, en dat hart is ook geweldig.
Groetjes, Yvon

roelie zei

lief en mooie label

en prachtige hartje en dit baby stempeltjes is ook zo lief

gr roelie S

Corrie zei

Wauwwww Ineke
wat een schitterend Label
Groetjes Corrie

Sandra zei

leuk hoor mooie kleuren
gr sandra

Hanny zei

Super kaart Ineke!!!

Groetjes Hanny.

GerJanne zei

Heel erg leuke kaart! Bijzonder zo in labelvorm.
Groetjes,

GerJanne

Kim Bell zei

This card is beautiful. Love the Scroll Heart. Thanks so much for visiting me today. Scrapsoffaith.blogspot.com

Femmy zei

wauw geweldig Ineke!