Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 15 februari 2012

Eenvoudige mannenkaart

Afgelopen weekend moest ik iemand helpen om een eenvoudige mannenkaart te maken. Oeff, dat is nog best wel een lastige opdracht, een eenvoudige mannenkaart.
Maar met een paar Creatables kom je al een heel eind. Vond het eindresultaat toch wel erg leuk geworden. Dus nadat de kaart voor haar klaar was ben ik ook nog maar even een soortgelijke gaan maken voor het blog ;-)
Deze kaart is best snel te maken...

* Creatable: T-ford LR0197
* Label: Maya Road
* Swirl stempel Artemio
* Stempel: Eline's Huis Airmail EC0120 (tekststempel uit eigen voorraad)

De auto heb ik uitgestansd uit Kraft cardstock. Ik heb de uitgestansde auto in de mal laten zitten en deze eerst bewerkt met inkt (Distress ink Vintage Photo). Als je de mal er namelijk op laat zitten beïnkt je alleen maar het geëmboste gedeelte.
De mal kun je daarna heel goed weer schoonmaken met een billendoekje.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties.

Liefs Jenine xXx


9 opmerkingen:

inge zei

Dit is zeker een mooi idee voor een mannenkaart.

Groetjes Inge

Margreet zei

Is een leuke mannenkaart.
Groetjes Margreet

Sandra zei

leuke kaart
gr sandra

corryskaart zei

hoi janine
een erg mooie mannenkaart, en ook ik heb er moeite mee hoor en ik denk veel meer bloggers,mag niet te druk en geen bloemen maar jij hebt dat prachtig opgelost!
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Wat een geweldig mooi Mannenkaartje Jenine.
Hij is echt schitterend.

Gr Leny Hempen

LottesCards zei

Wat een geweldig idee!
Ga ik eens proberen, een super kaart!

LIefs Lotte

arjette zei

Wat een mooi kaartje Jenine!!!!

gr. arjette.

GerJanne zei

Prachtig kaartje! leuk idee van die mal!

GerJanne

Angela zei

Prachtige mannenkaart.

Groetjes Angela