Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 5 april 2012

Hoera


Hier weer eens een kaartje van mij, gemaakt met de mooie Sarah Kay stempel Michel
Ik heb Michel ingekleurd met de Distress inkt. Ik heb het prachtige papier van Authentique Loyal gebruikt voor deze kaart.
De vlaggetjes zijn van een Magnolia doohicky Flag & Clouds .
De 10 cent stempeltjes zijn van een stempelsheet van Pink Paisley Spring jubilee
De binnenkant van de kaart heb ik ook bewerkt met scrappapier en daar heb ik een mooi envelopje ingemaakt met een nieuwe Tim Holtz mal Pocket envelop


Groetjes Marga

8 opmerkingen:

Marjolijn zei

Heel erg leuk, mooi gekleurd ook!

Groetjes Marjolijn

Sandra zei

wat een superlief kaartje en wat een mooie kleuren
gr sandra

mariska zei

Wat een super lief kaartje heb je gemaakt. En een perfect voorbeeld van een mooie jongens kaart :D

Liefs mariska

Kizzy zei

Een prachtige kaart! Vind het papier super mooi, je stempel is ook zo mooi ingekleurd.
Liefs Kizzy.

Crea Astrid zei

Wat een prachtie jonenskaart. Mooi deze kleuren en papier.

Groetjes Astrid.

corryskaart zei

hoi marga
een erg lieve en mooie kaart en die digi vind ik zo leuk:-))
groetjes van corry

Marga zei

Dankjewel allemaal en Corry dit is geen digi hoor dit is een gewone stempel.Klik maar eens op de link dan zie je het.

Groetjes Marga

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een leuke kaart! Mooie kleurstelling