Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 20 juni 2012

Challenge #5 - 3D plaatje

We beginnen met onze vijfde challenge. De challenge blijft niet bovenaan staan maar in de rechterzijbalk staat een link naar de challenge, zodat je hem altijd terug kunt vinden.
We begin with our fifth challenge. The challenge dus not stay on the top. You can find it always in the sidebar of this blog.
Deze maand is de challenge: Maak een kaart met een 3D plaatje
This month the challenge is: make a card with a 3D picture on your card.
Deze keer heeft Femmy de challenge bedacht.
Femmy has made this challenge.


Femmy:



Jenine:



Tiets:



Ineke:



Jolanda:



Janet:



Caroline:



Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

Rules:
A minimum of 15 participants for the price.
The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

De challenge loopt tot en met donderdag 19 Juli, daarna maken we de winnaar bekend die van Hobbyvision een prijsje krijgt.
De prijs is een waardebon van € 10,00 te besteden bij Hobbyvision.
You can place your card till Thursday 19 Juni, than whe we will announce the winner. This winner geth a price from Hobbyvision
The price is a voucher from € 10,00 from Hobbyvision.
Veel succes met het maken van de kaart.
Whe wish you good luck with making this card.

10 opmerkingen:

Corrie zei

Leuke Challenge!!!!
Prachtige voorbeeldkaarten dames
ik ga snuffelen tussen mijn 3D vellen ik hoop ook deze keer weer mee te doen

Liefs Corrie

Sandra zei

erg leuke kaarten
gr sandra

jackelien zei

Leuke voorbeeldkaarten dames! Ik ga mijn best weer doen.
Liefs jackelien

KarinsArtScrap zei

super leuke challenge en prachtige 3D voorbeeldkaarten DT dames.

groetjes karin

Nellie zei

Leuke challenge en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Dank jullie wel voor de inspiratie.

Groetjes, Nellie

Claudia zei

Bedankt voor deze leuke Challenge.

Groetjes Claudia
www.scrappie-doo.blogspot.com

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten. Ik ben weer van de partij :D.
groetjes Alexandra

patricia's scrapfun zei

er zijn weer mooie kaarten gemaakt...
ik had nog een special liggen "typisch hollands" 3d voor onze canadese vrienden hier heb ik een leuk plaatje kunnen vinden om te gebruiken voor deze challenge ;)

ger patricia

Liesbeth zei

Prachtige voorbeeldkaarten hoor!!
Liefs, Liesbeth.

Ghea zei

Nou leuke uitdaging al knip ik niet meer zovaak
dit vel heb ik met plezier gemaakt.
Liefs Ghea
oja mooie voorbeeldkaarten dames