Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 2 juni 2012

Houten slippers!!

Vandaag is de demodag in onze winkel! Voor de demodag ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Creatables en stempels van Marianne Design.

Ik heb deze keer wat slippers gescrapt, dat past wel bij al die zomerse spulletjes.

De basis zijn houten slippers, die ik eerst met witte Acrylverf heb bewerkt.
Daarna heb ik deze bestempeld met maritiem stempels van Viva.
Ik heb hiervoor stempelinkt Archival - Coffee gebruikt.

Daarna wat kant langs de kanten geplakt, en opgesierd met uitgestansde schelpen, anker, schoentjes, bloemen en een touwtje.


Gebruikte materialen:

* Slippers
* Stempel MD: Sailor
* Creatables: Schelpen LR0230, Anker LR0232,
* Stempel Viva: At the Seaside
Roosjes: Wild Orchid Crafts
* Slippers: Embellishments Rayher
* Stempelinkt: Archival - Coffee


Het stempeltje heb ik ingekleurd met Distress inkt.


Wie weet zien we vandaag nog wat bloggers in de winkel tijdens de demo!
De demo is van 10.00 - 16.00 uur.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten. Lees ze echt met heel veel plezier!

Liefs Jenine

3 opmerkingen:

Sandra zei

super en wat een leuk idee
gr sandra

Nellie zei

Wauww, wat gaaf!! Wat een geweldig leuk idee!!

Groetjes, Nellie

Merel | Modeplaza zei

Zien er heel mooi uit! Maar lopen slippers van hout wel fijn?