Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 24 juni 2012

Hug


Vandaag mijn laatste kaartje als DT lid van het Hobbyvision team. Doordat ik een nieuwe uitdaging ben aangegaan heb ik helaas niet zoveel tijd meer en neem ik afscheid van dit geweldige team.
Ik wil het hele team bedanken voor de geweldiger tijd en fijne samenwerking.

Dit kaartje is gemaakt met de Magnolia stempel Edwin in Miami
Ik heb Edwin ingekleurd met de Copics en de Prisma potloden
Het hekje is een Doohickey van Magnolia.
Het papier is van Maja Design Life in the country

Een dikke knuffel aan jullie allemaal.

Marga.

7 opmerkingen:

Sandra zei

wat een superleuke kaart marga
gr sandra

Pouwla zei

Hele mooie kaart Marga! Jammer dat je er mee stopt!
Veel plezier en succes met alles wat je nog gaat doen!

Groetjes Pouwla.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf jongenskaartje, erg leuk! Veel succes met je nieuwe uitdaging.
Groetjes van Jacqueline

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Marga. Jammer dat je ermee stopt.Veel succes met de nieuwe uitdaging in je leven.

Groetjes karin xx

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart.

groetjes karin

Corrie zei

Wat een gaaf kaartje Marga

groetjes Corrie

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje, Marga!!

Groetjes, Nellie