Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 26 juni 2012

PanPastels!

Hoihoi, het is weer mijn beurt om een kaartje te laten zien, dit keer een kaart gemaakt met de Pan Pastels, zo leuk om mee te werken!


De PanPastel is een soft Pastel, die je dus prachtig op kaarten kunt gebruiken, hier heb ik de achtergrond  gekleurd, dit heb ik gedaan met een softtool!

Met de grote ovalen "spons"breng je kleuren op je papier aan, ik heb hier de kleuren Violet Tint en Violet voor gebruikt!

Daarna heb ik mijn gekleurde papier in een embossingfolder gedaan, de geemboste delen met Violet en Magenta Shade ingewreven!

 De achtergrond met glimmermist "pearl ingespoten, zodat de Pastel niet meer afgeeft!
Wil je nou niet dat je achtergrond glimt, kun je je achtergrond ook inspuiten met haarlak dan geeft de Pastel ook niet meer af!


De vogelkooi heb ik gekleurd met de PanPastels Yellow Ochre Tint, Yellow Ochre en Orange Shade!

De vogel met de kleurtjes Magneta Shade en Violet!

De tak met de kleuren Orange Shade en Yellow Ochre, de vogelkooi en de tak met vogel zijn stanzen van Tim Holtz!

 Mocht je vragen hebben Mail dan gerust, wens iedereen nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes Jolanda.


7 opmerkingen:

Kaarten van José zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Jolanda.

Groetjes,
José

Nellie zei

Wauww, wat schitterend!!

Groetyjes, Nellie

Karin zei

SUPER leuk!!

Groetjes karin xx

Corrie zei

Prachtige kaart Jolanda en ik hou van paars dus bij mij zit je goed wat een kunstwerkje,de pareltjes zijn ook mooi groetjes Corrie

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaart
en leuk met al die bloemetjes op de takjes
ja echt super mooi gemaakt

groetjes anneke

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart super leuke bloemenrand onderin.

groetjes karin

Linda Visser - van der Velden zei

Heel mooie kaart!!