Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 22 juni 2012

Pearl Tilda - sea of memories


Hallo allemaal,
Het was weer zover..het is weer mijn beurt om een kaart te plaatsen.
Ik heb er een sea life kaart van gemaakt met Pearl Tilda
uit de sea of memories collectie van Magnolia.
Ik heb heel lang getwijfeld of ik deze stempel wel wilde ...
ik dacht waar moet ik die toch voor gebruiken...maar nu
ik hem toch heb is het toch wel leuk om in "sea life" sfeer te werken.
Het is een beetje lastig te zien maar ik heb haar achter een mica raampje gedaan.
Dit geeft een beetje waterachtig effect...je ziet ze ook wel met zakjes haargel...
daar kom ik nog een keer op terug...
Verder een boel takjes gemaakt met de oudere nellie snellen pons en een martja steward pons.
Nog een paar schelpjes erbij en wat parels.
De grote bloem bovenin heb ik gemaakt van koffiefilterzakjes maar
daar kom ik ook later nog op terug..... 
Op deze foto heb ik nog even geprobeert om het mica te laten zien.
Dat zit tussen het designpapier ( van magnolia ) en de kaart.
Hieronder nog een close-up van de afbeelding. 
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.

Dan rest mij nog jullie te bedanken voor het langskomen en graag
tot de volgende keer !!!
En doe ook allemaal gezellig mee met de challenge !!

Liefs Janet

8 opmerkingen:

Welkom bij Happy Stamper zei

oh wat een prachtig kaartje zeg, heel erg lief en mooi
ja ja er komt weer genoeg inspiratie naar boven, nu nog de tijd hahahhaha
lieve groetjes
angelique

Pouwla zei

Prachtig kaartje Janet!
Groetjes Pouwla.

hildascrapcorner.blogspot.nl zei

Erg mooi Janet!
Complimenten.
groetjes Hilda

Karin zei

Wauw super mooi kaartje Janet

Groetjes karin xx

Liefs Ineke zei

Super mooi weer Janet.

Groetjes van Ineke

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!! Mooie stempel en mooi ingekleurd!!

Groetjes, Nellie

Corrie zei

Wat een prachtige kaart Janet

Groetjes Corrie

Claudia zei

Ben er net achter gekomen dat mijn verhaaltje dat ik bij de foto heb geschreven weg is. Heb natuurlijk een nieuw stukje geplaats en de blog link er bij gezet. NR 11 is dus niet goed sorry

Groetje Claudia
http://scrappie-doo.blogspot.de/2012/06/challenge-van-hobbyvision.html