Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 10 juni 2012

Witte paperbags...

 Het is alweer mijn beurt om jullie iets te laten zien. En ja weer iets met paperbags. In mijn DT pakket zaten ook 2 kleinere witte paperbags en daar moest ik toch wel even over nadenken wat ik daar nu mee moest.. het is uiteindelijk een minialbumpje geworden. De 2 paperbags heb ik aan elkaar bevestigd met een metalen snelhechter.
 Op de hoek van het albumpje heb ik een Swivel Clasps van Tim holtz gezet met daarin teksten uit het chitchat sticker label boekje van Tim.
De binnenkant voorzien van pockets zodat er labels in geschoven kunnen worden,.
De ticket met de tekst Wish is ook van Tim. De kleine label is gemaakt van de Bigz Die Tiny Tabs & tags

Het lint is kant en klaar met de tekst en vind je hier in de winkel.
De stans is van Joy! craft  uit de serie Floral Flourishes
De pocket heb ik hier gemaakt met een rand pons van martha Stewart

En in de labels is plek gemaakt voor een tag met tekst maar je kan hier ook een kadopas in stoppen.

het boekje is gemaakt met papier van Kaiser Craft- Magnolia Grove

Ik wens jullie een hele fijne zondag toe.
Liefs Tiets

10 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtige paperbag.
Fijne dag
Groetjes Margreet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jij tovert echt van alles om tot iets moois, heel leuk gedaan, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Eve zei

Geweldige leuke creatie.
Groetjes Eve

Nellie zei

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt van de paperpads!! Echt super leuk!!

Groetjes, Nellie

Corrie zei

Wauwwww wat mooi

Groetjes Corrie

Liefs Ineke zei

Heel mooi gemaakt Tiets.

Groetjes van Ineke

corryskaart zei

hoi tiets
wat een geweldige paperbag en zo leuk omdat er zoveel te zien is en dat alles in prachtige kleuren!
groetjes van corry

Pouwla zei

Heel mooi gemaakt Tiets!
Groetjes Pouwla.

Shirley zei

Super leuk idee en erg mooi uitgevoerd!
Groetjes, Shirley

Jenine zei

Vind het echt geweldig om te zien wat jij met zulke simpele witte zakjes kan doen allemaal!!!
Ziet er echt TOPPIE uit!!

Liefs Jenine