Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 28 juli 2012

Party

Mijn eerste bijdrage hier op het blog, 
(had wel een kaart gemaakt voor de challenge 6).
vind dat toch anders dan een hele post.
En een eerste keer blijft altijd wel spannend, komt hij optijd online
gaat alles wel goed, nouja je kent het wel denk ik. 


Laatst was ik in de winkel en lag het tijdschrift Creativity bij de kassa.
Dit tijdschrift staat altijd boordevol creative ideeën en vaak doen ze
er een leuke gadget bij.
Deze maand zat er een stempel sheet bij.
Reden genoeg om hem in het mandje te laten glijden. 


Het leuke van dit Design team vind ik dat ik ook weer eens wat vaker
kan kleuren met andere kleur mediums dan de Copic Markers.
Zo komt Derwent altijd op een 2e plaats.

Dus de doos met Derwent gepakt en de stempel gekleurd 
met potloden.
De kleuren die ik gebruikt hebt zijn
hoed:  220 160 206
jurk: 160 200 220
schoenen: 680
Huid: 570 560

Vind dit echt een glamour girl, daarom heb ik met een clear Spica pen
glitter en glans aangebracht over de jurk. Helaas is dit bijna niet
op de foto te krijgen.


de kaart is afgewerkt met verschillende soorten roosjes 
De roosjes heb ik glans gegeven met Stickles
De strik is gemaakt van Organza lint
Het papier is uit een blokje van Glitz Design


Met een stans van Marianne Design is de label gestansd
en de tekst Party op gestempeld met embossing inkt
en geëmbost met glitter embossing poeder
Onder de roosjes heb ik met een Cheery Lynn mal de sprietjes
gestansd, deze mal is wel heel erg veelzijdig, hij bevat blaadjes en bloemen
waardoor je heel veel mogelijkheden hebt. 
Het labeltje is vastgeplakt met 3d foam en op de gaatjes zijn parels geplakt. 




9 opmerkingen:

Sopkokkie zei

Prachtig Lydia

Sopkokkie zei

Prachtig Lydia

Sopkokkie zei

Prachtig Lydia

Sopkokkie zei

Prachtig Lydia

petpan zei

Heel mooi Lydia, en gefeliciteerd met je DT van Hobbyvision.
Groetjes Peter en Wendy.

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart.

groetjes karin

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!!

Groetjes, Nellie

anita01 zei

Hej geweldig leuk jou bijdrage hoor...bijzonder mooie stempel waardoor het blad een must have word, vind ik ook ;o)

Warme groetjes,
Anita

Femmy zei

leuk Lydia