Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 17 december 2012

Kerstige groetjes !!!




Goedemorgen allemaal, gisteren was het mijn beurt om hier een kaartje te plaatsen, helaas ben ik dat door omstandigheden vergeten :(
Daarom plaats ik het nu nog even snel ! Sorry ... sorry !!

Op de club "Kaarten maken met Tiets" was afgelopen week weer de 7 Tags of Christmas, elke dag met een andere thema.
Ik had gekozen voor wit of creme, deze heb ik gecombineerd :)

Materialen die ik gebruikt heb :

Tim Holtz die Movers & Shapers "Tag & Bookplate"
Tim Holtz  die - Snowflurries
Papier en kleine tag- Pion Design
Plaatje - Pion Design
Martha Stewart ponsen - sneeuwvlokken
Joy! Crafts - Noor! Design - rechthoek mal
Joy! Crafts - Noor! Design - rand mal 
Magnolia Doohickey - Poinsettia
Kant, verbandgaasje en bellen uit eigen voorraad
Sentiment - Joy'Crafts - Noor! Design - tekststempels rond 1
Alle randen zijn bewerkt met Crackle Paint en acrylverf
Voor schaduw heb ik Distress Inkt - Walnut Stain gebruikt

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

3 opmerkingen:

Karin zei

Wauw Astrid, prachtig weer!

Groetjes karin xx

Corrie zei

Wauwww Astrid wat een super mooie Tag
Groetjes corrie

Ellen zei

Prachtig gedaan!
Liefs, Ellen