Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 4 juni 2013

Iets anders dan jullie van mij kennen....

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een kaartje die jullie misschien niet zo snel van mij zouden verwachten.
Maar ik vind het steeds leuker om ook met Pan Pastel te werken...zeker nu 
Noor! Design van die prachtige stempels heeft.

De basis is een kaart van 10,5 bij 15 cm
De rechter kant heb ik met een figuurtje gesneden.
Daarna met design papier beplakt.
Een kantje erover en daarop weer een vierkantje die ik bewerkt heb met goosebumps,
PanPastel en een Noor! Design stempel.
Hier even een close-up van de Goosebumps. Dit spul geeft een soort plastic-achtige
bubbeltjes. Die nemen de kleur van de PanPastel niet op en blijven dus wit.
Hoe werkt dit:
Je besprayt het papier waarop je wil gaan PanPastellen met hier en daar wat goosebumps.
Laat dit goed drogen, of droog het met de Heat Tool.
Dan plaats je de stempel ( ik heb deze gebruikt) en stempelt die met embossing inkt.
Daarna ga je met PanPastel het vierkantje inwrijven met de kleurtjes die je leuk vind.
Je zult dan zien dat de stempel donkerder wordt door de embossing inkt. En waar de goosbumps zit blijft het wit. Nu kun je de afbeelding fixeren.
Je kan eventueel ook nog met een bijpassende kleur inkt de stempel nogmaals stempelen
over de PanPastel.
Daarna heb ik het vierkantje een beetje verdikt opgeplakt.

Het geheel heb ik afgewerkt met een bijpassende bloem.
De bloem is gemaakt met de Noor! Design stansmal Floral Flourishes 6002/0160
Hoe je deze bloem kunt maken is HIER te vinden is een filmpje.
Het papier voor deze bloem kunt u HIER vinden.

Liefs Janet

7 opmerkingen:

Petra zei

Maar de kaart is er zeker niet minder om. Prachtig hoor. grtjs Petra

Joke zei

Prachtige kaart.
groetjes Joke

janieworkum zei

het is zeker een beeldschone kaart.
groetjes Janie

Erica ♥ zei

Schitterende kaart in mooie kleuren, alles klopt gewoon.
De bloem is ook prachtig ☼

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Renate zei

Wauw. Dit is echt een hele mooie kaart. Ik ben er sprakeloos van.

Groetjes Renate.

Judith Liefting zei

Geweldig! Heb zelf deze stempel bekroond tot mijn nieuwe favorietje, vind hem zo gaaf!

Antoinette Voorn zei

SUPERCALIFRAGILISTICEXPIALIDOCIOUS!!!
Ps Doen jullie geen challenges meer?

Gr Antoinette