Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 juni 2013

Love

Goedemorgen iedereen op deze zaterdag. Vandaag ben ik er weer met een kaartje voor jullie.
Voor dit kaartje een ouder stempeltje van Magnolia gekozen: 'Tilda with Lovely Lace Shoes' uit de Sweet Crazy Love Collection. Ik heb haar gekleurd met mijn Copics.
Ik heb Tilda daarna uitgeknipt en op een uit gestanst ovaal geplakt. Hiervoor eerst een rechte ovaal gestanst en hier met Versamark Watermark inkt een tekst van Magnolia op gestempeld. Daarna het ovaal bewerkt met Panpastels: nr. 580.8 Turquoise Tint en nr. 660.8 Chrom. Ox. Green Tint. Zo krijg je een beetje een blauw/groenig kleurtje. Dit ovaal weer geplakt op een Nestabilitie 'Floral Oval'.
Het papier dat ik gebruikt heb, komt uit een paperpadje van Kaisercraft, 'Lavender Haze'. De papiertjes heb ik beïnkt met Distress Inkt 'Walnut Stain'.
Achter de papiertjes heb ik een stans van Joy! Crafts Noor! Design 6003/1001 gebruikt. De geëmboste delen heb ik beïnkt met Distress Inkt 'Peeled Paint'.
Achter de bloemetjes een stansje van Magnolia, 'Heart Swirl' gebruikt. De bloemetjes zijn van Prima Marketing en W.O.C. De uitgestanste libel is ook een Doohickey van Magnolia, 'Dragonflies'.
Alle metalen onderdelen op de kaart: het hartje van de bloem, de libel-charm en het hoekje, heb ik bewerkt met Embossing Enamel 'Shabby White'. Dit geeft een leuk effect vind ik zelf.
Voor de afwerking nog plakparels gebruikt en op de bloemetjes Stickels, 'Stardust'.
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven voor jullie eigen projecten. Bedankt voor het langskomen en altijd leuk om een reactie te lezen. Iedereen nog een heel fijn weekend gewenst en tot gauw!
Liefs, Caroline
Gebruikte Copics:
Huid: E0000, E000, E00, E11
Blos: E93, R30, R20
Haar: E50, E23, E25, E27, E29
Shirt: YG11, YG01, YG03, YG07
Broek: B0000, B000, B41, B45
Schoentjes: RV0000, RV000, RV00, RV02, RV04



7 opmerkingen:

anncreatief zei

Wouw, wat is deze leuk, heel erg geslaagd en mooi gedaan !
Liefs anneke

Hermien zei

Dat ziet er gezellig uit...

Groetjes

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart
groetjes janie

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Caroline, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Hanny zei

Geweldige kaart, zoveel details en heerlijke zomerse kleuren, prachtig.liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Renate zei

Lekker gezellig kaartje. Tilda zit er zo leuk bij.

Groetjes Renate.

Anita van Merode zei

Mooi zeg, ik hou van die kleurtjes! Mooie details.
Groetjes Anita