Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 juni 2013

Ophangbord


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie eens iets anders zien als een kaart. Het is een ophangbord van MDF.


Ik heb voor dit bord het prachtige papier van Pion Design gebruikt
Ik heb op dit bovenste bord de mooie vlinder van Lin en Lene 1201/0070 gebruikt en de mooie swirl 6002/0162.


 Dit is het middelste bord en heb ik ook de mooie swirl gebruikt samen met de mooie mal van Lin en Lene 

Ook hier weer de mooie vlinder gebruikt 




Heel leuk om zo'n bord te maken en weer eens iets anders als een kaart. Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik.

Veel liefs van Ineke

5 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterend ophangbord, ik vind het een toppertje Ineke
groetjes Janie

Hanny zei

Prachtig, wat zal dit gezellig hangen zeg, zo mooi weer.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Dili's Creaties zei

wauw wat is dat leuk
ook leuk versiert zeg

groetjes Dili

Margreet zei

Wat een prachtig ophangbord.
Groetjes Margreet

Renate zei

Super leuk idee. Ook altijd leuk om cadeau te geven.

Groetjes Renate.