Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 28 juni 2013

Thank you snow much!



Haaaaa een heerlijk brrrrr winterse kreatie van mij deze keer.   Ik was afgelopen weken druk bezig met de voorbereidingen van de demo dag bij Doe@ding die morgen is en  deze kreatie is er 1 van. Ik ga de winter wishes lijn van Noor! design  met de  nieuwe ijskristallen, stempels Artikelnummer: 6410/0104 en
paperpadje Artikelnummer: 6011/0019 laten zien.
Ik ben echt verliefd op het papier..zo moooi!!  Veel dessins en van alles vind je 4 velletjes van in het padje... De ijskristallen zijn er in 3 verschillende maten
Artikelnummer: 6002/2018
Artikelnummer: 6002/2019
Artikelnummer: 6002/2020
en variaties en dan natuurlijik
nog de rand met kristallen...Artikelnummer: 6002/2021
 Ook de bijpassende stempel set heb ik op deze kreatie gebruikt... dus alles compleet!
 Natuurlijk kun je deze nieuwe artikelen allemaal in de winkel van Jenine vinden.
Het plaatje is er eentje van Pion   en de knopjes op de laatjes zijn van Tim Holtz.
ik heb nog enkele Noor mallen gebruikt op dit ladekastje
Rechthoek Artikelnummer: 6002-0146
Hoek Artikelnummer: 6002-0148
Rand Artikelnummer: 6002-0149

Bloemen, doily,gaasje en kant komen uit eigen voorraad.
Ik hoop dat jullie net zo gek op deze spulletjes worden als ik!
Liefs Tiets

3 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Zoooo om te smullen joh.... wat een gave creatie!

janieworkum zei

Wat een schitterende creatie Tiets
groetjes Janie

Jeannette zei

errug mooi, eigenlijk prachtig, groetjes Jeannette