Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 30 juni 2013

Vlinders.....

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien. Allereerst wil ik Jenine en Roan van harte feliciteren met hun Huwelijk. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad afgelopen donderdag.

Vandaag heb ik heb gekozen voor de MDF vlinder van let's Get Bizzee.


Ik heb bij deze vlinder de vlindermal van Lin en Lene 1201/0070 (JoyCrafts) gebruikt. Het mooie designpapier is van Pion.


Ik hoop dat jullie het MDF net zo leuk vinden als ik om op te leuken. Ik wens jullie een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

2 opmerkingen:

liszha zei

Prachtig gedaan, erg romantisch.

janieworkum zei

Wat heb je deze vlinder beeldig gemaakt.
groetjes Janie