Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 5 augustus 2013

Kerstkoffertjes

Goedemiddag,
 
Het is alweer mijn beurt om jullie iets te laten zien wat ik gemaakt heb.
 Nu heb ik net vakantie gehad dus was even nadenken of ik nog iets voor de blog op voorraad heb. En het is gelukt , zelfs een primeurtje.
 Dit zijn 2 creaties die gemaakt voor de nieuwe Hobbyzine die vanaf 7 augustus te koop is. Hij staat weer boordevol leuke creaties van meerdere auteurs.

 
 
 De materialen voor deze kerstkoffertjes zijn ook te koop bij Hobbyvision.
De koffertjes zijn zelfgemaakt en de patronen en beschrijvingen
vind je in de Hobbyzine terug.
 
 
De kerstsok is van vilt gemaakt en het ontwerp (tekening) 
 is gemaakt door Yvonne van Yvonne Creations,
ik heb het verder uitgewerkt naar patroon.
 Ook het vilt is bij Hobbyvision te koop.
Het patroon om deze sok te maken
en de beschrijving staan ook in de Hobbyzine.
 
Liefs Femmy


5 opmerkingen:

Hanny zei

Wow, wat is dit leuk, een lief kerstsokje en ik ben weg van dat mooie koffertje, schitterend gemaakt Femmy!

liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

janieworkum zei

Wat een schitterend kerstkoffertje, en ik vind het kerstsokje beeldschoon
groetjes Janie

Anoniem zei

geweldig leuk weer Femmy, ben al helemaal verliefd op de creaties
groetjes Ina

Ellen zei

Schitterende creatie!

Renate zei

Prachtig. 2 geweldig leuke creaties. Ik ben benieuwd wat Hobbyzine deze keer weer te bieden heeft.

-xies- Renate.