Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 28 oktober 2013

Merry Christmas met Tutorial!!

 Ik heb weer eens een uitgebreider project gemaakt met een paperbag. Hier kan ik lekker veel labels in kwijt en daar hou ik zo van!
Ook heb ik er een foto tutorial van gemaakt dus het wordt een lange blogpost dus pak een kopje koffie en ga er lekker voor zitten.

  Ik heb het papier van My minds eye -  Vintage Christmas gebruikt. Echte kerstkleuren!Op de voorkant zit een digi ingekleurd met copics markers en deze is weer op de vierkante mal van Noor! design geplakt.
Aan de zijkant de prachtige kerstrozen van Marianne Design met daarachter de vintage blaadjes.

Als je de paperbag opgeklapt kun je je nog lekker uitleven met stansjes, papier en stempels.

Aan de bovenste label  hangt 1 van de kerst labels van Noor! Design met daarin de bijbehorende tekst stempel sheet.
Ook op 1 van de kleine zij labeltjes heb ik nog een nieuwe tekst van de stempelsheet Happy holidays dear santa verwerkt.
In de linkerbinnekant heb ik een strook dessin papier geplakt met links 
de nieuwe franse lelie rand en aan de andere kant een halve doily nr2.
in het midden ervan nog een prachtige nieuwe tekst van de kerst stempel set gestempeld.
Aan de rechterkant zie je een vierkante Noormal.mal met daarin een tekst geplakt. Weer eens iets anders dan een  poppetje toch! Aan het touwtje hangt een cirkel met daarin weer een nieuwe kerst tekst.
Het geheel met een bloemetje van marianne design en een tag afgemaakt.
 Uitleg:

 Let de paperbag open voor je neer met de opening recht van je.
Omdat iedereen met andere maten paperbags werkt is het moeilijk met maten te gaan werken dus ik ga proberen het zo uit te leggen en hopelijk met de foto;s komen jullie eruit.
Pak nu de linkerkant beet, en en vouw die richting de rechterkant maar vervolgens vouw je een
deel van die linkerkant weer terug naar links. Zorg en voor dat je aan beide kanten zoals je op de foto's
kunt zien evenveel ruimte hebt.

Aan de linker binnenkant plak je een klein strookje dessin papier en

 en plak je 2 strookjes tape zoals op de foto en plak je het dicht.
Nu kun je daar 2 labels inschuiven.

 In het voorste deel van je paperbag ga je met een mesje in de bovenkant het los snijden zodat 
ook daar een label in geschoven kan worden.

Nu ben je klaar met de basis en kun je gaan scrappen.  Ook als je hem openklapt kun je lekker aan de slag zoals je op mijn voorbeeld kunt zien.

Veel plezier met het maken van deze nieuwe paperbag kreatie en mochten er vragen zijn mail me dan gerust.

Liefs Tiets xx



5 opmerkingen:

Hermien zei

Ziet er prachtig uit, veel (leuk) werk maar dan heb je ook wat!

groetjes Hermien

Margreet zei

Wat schitterend en bedankt voor beschrijving
Groetjes Margreet

anncreatief zei

Wat een mooie kaart,..! En bedankt voor de uitleg.
Liefs Anneke

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi en zo duidelijk uitgelegd bedankt groetjes maartje

Renate zei

Kei leuk gemaakt. Volgens mij heb je er wel veel geduld voor nodig. Dank je voor de duidelijk uitleg.

-xies- Renate.