Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 13 november 2013

X-MAS

Jenine sponsort alweer een tijdje mijn clubdagen, zo ook afgelopen 12 oktober.
We hebben een project kunnen maken met veel  spulletjes en dit project is gemaakt met 4 paperbags. en het papier is van My Minds eye. vintage christmas.
Met de koperen knopjes van Tim Holtz kun je het boekje openen.

Ik heb door het hele boekje heen vintage plaatjes van Pion gebruikt.
Hier zie je ook de Noormallen rechthoek en franse lelie rand.  Bovenin zit een bingokaartje geschoven.

:.
 Als het opgeklapt zie je aan beide kanten 2 paperbags aan elkaar met tussen stukjes die van cardstock gemaakt en waar weer labels in kunnen.

De mooie kerstbloemen zijn van Marianne Design. de Hultsblaadjes zijn gemaakt van stansjes van Cherry lynn.

Hier is de X-mas stans gebruikt die ook van  Marianne Design is.Achter het plaatje zit de ronde doily nr 2 verstopt!


In 1 van de posckets heb ik de nieuwe wishlist stempel van Noor Design geschoven. Deze heb ik eerst met VersaMark gestempels en toen met rood embossing poeder bestrooid en met de heattool verhit.

 Dan weer 2 kleine flapjes
Hier ook weer een bingokaartje verwerkt achter de vierkante mal van Noor! design.Daarachter zie je nog een journaling kaartje van Tim Holtz.


Hier zie je weer de rechthoek mal met de prachtige kerst bloemen van marianne Design.
Deze keer heb ik het bingokaartje aan de hoekmal geplakt en zo op de pagina gebruikt.

 En dan de achter binnenkant, waar ook nog 2 pockets zitten voor labels of zoals bij mij
2 mini envelopjes

 In elke paperbag  zit nog een aparte label

 En hier dan nog de kleinere labels die in de diverse flapjes en pockets zitten.

Het is een heel project maar geweldig leuk om te maken.
Ik wilde jullie hiervan mee laten genieten door het ook hier te plaatsen.

Liefs Tiets 






10 opmerkingen:

Sandra zei

erg leuk ziet er weer goed
gr sandra

Ghea zei

wow wat een spetterend kaartje-boekje er valt weer zoveel te zien, erg leuke details maar dat ben
ik inmiddels wel van je gewent.
Mijn complimenten Tiets....wat maak jij altijd kunstwerkjes!!!!!!
Liefs Ghea ♥

Unknown zei

Je boekje is echt geweldig Tiets!!!
Ik moet nodig met de mijne verder, maar eerst wil ik de kerstkaarten klaar hebben.

Unknown zei

Je boekje is echt geweldig Tiets!!!
Ik moet nodig met de mijne verder, maar eerst wil ik de kerstkaarten klaar hebben.

Ellen zei

Wat een geweldige creatie is dit...super leuk gedaan!
Liefs Ellen

Ine zei

Prachtig!!!

Groetjes Ine

Cards en Box bij Lady M zei

wat mooi dat is wel een heel werk maar je hebt het prachtig gedaan groetjes maartje

lenywim35 zei

Heel veel werk, maar het lijkt me ook schitterend om te doen. Geniet van je werkstuk. wij kijken met genoegen. gr leny w

Renate zei

Prachtige album! Lijkt me heel erg leuk om te maken. Je hebt er volgens mij een behoorlijke dosis geduld voor nodig, maar dan heb je wel iets speciaals.

-xies- Renate.

Maia zei

Dit is echt genieten EEN SCHITTEREND ALBUM Ik blijf er naar kijken!
Super mooi al die kleine verborgen plekjes en heerlijk vintage!
Fijne dag
Groetjes Maia