Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 30 januari 2014

Baby

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer iets te mogen laten zien. Dit keer heb ik een fotolijst van Lets Get Bizzee opgepimpt. Het designpapier is van Fabscraps Baby Bear. Uit het effen papier heb ik de lijst overgetrokken en uitgeknipt. Het plaatje heb ik apart uitgeknipt en linksonder in de hoek geplakt.

De mallen Baby en speldjes zijn van Marianne Design. De speldjes heb ik eerst bewerkt met Versamark en daarna fran-tage erover en van onderen verhit met de heattool.

Verder heb ik ook Noor! Design mallen gebruikt: het strikje en de veertjes. De blaadjes zijn van Dutch Doobadoo

Het fotomodelletje is mijn zoon Robin die nu 11 jaar is. 


Ik hoop dat jullie het leuk vinden. 

Willen jullie deze in het echt zien? Kom dan op 8 februari naar de demodag bij Hobby Vision. Meer informatie over deze dag, kunt u HIER vinden.

Liefs,
Monique 


3 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi fotolijsje is dit groetjes maartje

Anoniem zei

Leuk hoor! En mooie kleurtjes!

Jenine zei

Super mooi Monique!!

Liefs Jenine