Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 15 januari 2014

Friends

Hallo allemaal, 
Leuk dat je weer op ons blog komt kijken.
Dit keer was het mijn beurt om een creatie te plaatsen en dat is een doosje geworden.



De basis is een kartonnen doosje dat ik met acryl verf wit gemaakt heb.
Daarna beplakt met design papier van Kaiser Craft  en op het deksel heb ik
de tekst van is van de clearstampset Friendship 6410/0041
en heb ik op cardstock gestempeld met Versamark. Daarna met embossingpoeder
gestrooid en met de heattool warm gemaakt. Hierdoor smelt de embossingpoeder
in de Versamark inkt. De tekst heeft een rand gekregen die ik gemaakt heb met
een blauwe stans van Noor! Design 6002/0285
Aan de bovenkant van deze mal heb ik nog een grote strik van organza lint geplakt.
De hartjes zijn van Doobadoo...die zijn aan een kant wit en de andere kant is bruin.
Ook heb ik er nog drie pareltjes opgeplakt.


Op de voorkant zitten nog een aantal papieren bloemen en onderlangs een parellintje.
Langs de rand van het deksel heb ik nog een kantje geplakt.

Dit doosje ga ik met iets lekker vullen en aan een vriendin geven...leuk kadootje toch?

Liefs Janet