Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 5 januari 2014

Happy Holidays!


Ook al is de kerstvakantie bijna ten einde, ik ga gewoon door met kerst/winterkaartjes hoor!! Dit is toch een geweldig afdrukje om nog even lekker in te kleuren nu we nog in de sfeer zitten? Ik heb deze Bild Malarna-Falling Snow  ingekleurd met pan pastels.
De basis van deze kaart is een mal van Dutch Doobadoo .deze heb ik uit kraft papier gesneden en daarna horizontaal dubbel gevouwen. Zo krijg je een 'sta' kaartje. Het dessin papier is van Maya Design- Vintage Frost.
 Ik heb inmiddels hier thuis een doos vol met kant en klare stansjes liggen van vorige projecten waarbij die stans het dan net niet was en die ging dan in die doos..dus met deze kaart heb ik alleen maar kant en klare stansjes gebruikt en alleen de veertjes zijn nieuws.
Best een uitdaging kan ik jullie verzekeren hoor!!
De halve doily nr 2 paste mooi rechtsboven met daarop 2 maten  ijskristallen.  De lantaarn was eigenlijks te groot maar door hem in het midden een stukje dubbel te vouwen en er een touwtje omheen te strikken kun je hem makkelijk kleiner maken.
 Op het bingokaartje 'wish' kon nog een kwart deel van de vierkante mal geplakt worden . Die mal vind ik toch echt het einde hoor... zo gemakkelijk om hem in zijn geheel te gebruiken maar ook een halve of zoals hier een kwart deel is zo mooi te verwerken.
En tja de blikvanger denk ik op deze kaart is toch wel de muzieknoten rand... geweldig mooi vind ik hem en met nog precies 2 grote ijskristallen in de doos was het idee geboren om hem zo te gebruiken.
De veertjes vielen van de week in de bus en ik vond dat ik toch wel even zelf nog mocht stansen!!
 Op de grote ijskristallen heb ik nog witte kerstrozen van Marianne Design gebruikt en de tekst komt van de Happy Holidays Dear Santa  stempel sheet.
Het kant, lint en  gaasje komt uit eigen voorraad.
Mijn beurt zit er weer op met deze kaart. Ik wens jullie een fijne zondag toe en geniet van de laatste vrije dag!
Liefs Tiets xx

4 opmerkingen:

Sandra zei

erg mooi kaartje weer hoor tiets en wat een mooie kleuren

Renate zei

Super leuk kaartje. De veertjes heb ik meteen op mijn verlanglijstje gezet.

-xies- Renate.

Margreet zei

Wat een supermooi kaartje
Prachtig die veertjes
Groetjes Margreet

Sylvia zei

Wauw!!!! Prachtige kaart en een erg leuk model.

Groetjes Sylvia