Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 7 januari 2014

Hoera weer een jaartje erbij


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik heb voor deze kaart verschillende mallen gebruikt van JoyCrafts, Cheery Linn en Mariannedesign.


De mooie ovaal is van JoyCrafts mal 6002/0304. Ook de mooie hoek is van JoyCrafts mal 6002/0136.
De vuurtoren is een mal van Mariannedesign LR0231.
De mooie blaadjes zijn van Cheery Lynn.
De tekst komt van clearstamp 6410/0010 en het mooie designpapier is van Maja design.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag weer tot de volgende keer.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

astrid1971 zei

heb je de mal twee keer uitgedraaid? of hoe heb je het gedaan? het lijkt wel of de witte achtergrond ook geembosd is. erg leuk idee, mooie kaart!

Trudy zei

Prachtig!!
Gr Trudy

tanja zei

Prachtig,ook mijn vraag hoe heb je de bruin in wit zo bewerkt met die mal,vriendin wil mal aanschaffen als ik uit vogel hoe bewerking van dit mystery?

Sylvia zei

Prachtige kaart doet al een beetje aan vakantie denken.

Groetjes Sylvia