Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 14 januari 2014

Let's Get Bizzee - Champagnefles

Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen op het HobbyVision Design team blog.
Deze keer heb ik gekozen voor de MDF Champagnefles van Lets Get Bizzee.
Deze heb ik bekleed met het papier van Maja Design - Vintage Autumn. Ik heb alleen het vel 639 gebruikt.

Daarna ben ik begonnen met het decoreren.
Het envelopje van Dutch Doobadoo heb ik uit Kraft cardstock gemaakt.
 
Verder in de omschrijving zullen er deze keer geen linken bij komen, ik ben iets nieuws aan het uitproberen. Als het goed is staan nu de afbeeldingen onderaan het blogbericht en kan je gelijk doorklikken naar de producten op onze webwinkel.

 
Ik heb bovenaan de pijlen van Dutch Doobadoo gebruikt. De bovenkant heb ik er voorzichtig afgehaald zodat je de mooie ribbels krijgt.
Daarop wat letterstickers geplakt.
 
Op onderstaande foto zie je een close-up van alle embellishments:
 
 
Om het kaartje uit het envelopje te halen heb ik bovenaan 2 Dutch Doobadoo "pijlen" gebruikt, daar doorheen een brad.
 
Op Vanille kaartkarton de tekst gestempeld, deze iets bol gemaakt en vastgeplakt.


Edwin heb ik ingekleurd met de PanPastels, hiervoor heb ik Raff's Cutie Set gebruikt.
 
Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
 
Liefs Jenine xXx
 
 



Geen opmerkingen: