Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 24 januari 2014

Mini (Dutch Doobadoo) envelop met tag.



De envelop van Dutch Doobadoo lag al een tijdje te wachten om gebruikt te worden en  dus heb ik deze voor vandaag eens gescrapt. Ik ben meestal nogal van veel laagjes en omdat dit een mini envelop was, zag ik mijn geest al dwalen en was bang er niks op kwijt te kunnen... hahah nou  dat was een uitdaging hoor maar goed gelukt.. Ik vind het papier van Maja Design altijd heel geschikt voor veel laagjes.. Dit is de Vintage Basic Frost lijn.
Ik heb deze keer de blauwe/grijs bruine vellen gebruikt.  Ik heb alles eerst gesneden toen met de
paper distresser het papier aan de randjes oud gemaakt en toen met de  Distress crackle paint  Picket fence wit gemaakt. Als dat dan droogt komen er kleine scheurtjes in de verf..geeft zo'n leuk effect!
An de rand van het envelopje heb ik de franse lelie mal geplakt..Dit is een mooie smalle rand en perfect bij ook de kleinere projectjes.  De tag met de kerstman zit als diecut op 1 van de vellen . Hier heb ik een gaatje in gemaakt en daar het kant met belletjes aan vast geknoopt.   Het hoekje van Noor! design kon hier nog prima bij! Verder niet veel meer gebruikt op de envelop, behalve dan een tekst en bovenin 2 ijskristallen op elkaar.

De Tag heb ik zelf gesneden en ook weer met diverse laagjes papier beplakt.  Als extra heb ik een stukje softboard van Dutch doobadoo  wit gemaakt met  de dabber snow cap.  De 'postzegel' zit ook op 1 van de vellen en deze heb ik op het laatste laagje scrap geplakt, een touwtje eromheen geschoven en daar 1 van de geweldige nieuwe tags( stempel) van Craft Emotions aan gehangen.
Bovenin de tag ook een gaatje geponst en daar weer een kantje met touw en ook een andere tag van dezelfde craft emotions set aan vast gemaakt.

Ik vond het super leuk om dit kleine project te maken en kijk eens bij Jenine in de winkel bij de andere Dutch Doobadoo artikelen.. ze zijn allemaal super!

Liefs Tiets





6 opmerkingen:

Jenine zei

Gaaafff Tiets!!

Hihi leuk om te zien hoeveel jij zelfs op kleine projecten kwijt kan ;-)

Liefs Jenine xX

Margreet zei

Wat prachtig Tiets
Groetje sMargreet

Feikje zei

Heel mooi tiets! Je hebt altijd dingen met veel details, super leuk!

Ine zei

Erg mooi!!
groetjes Ine

roelie zei

hij is weer prachtig tiets

gr roelie

Sylvia zei

Wauw!!! Prachtig. Heel mooi gedaan.

Groetjes Sylvia