Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 januari 2014

Speciaal voor jou, van mij

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te plaatsen. Ik heb deze keer gekozen voor een borduurkaart. Het is een borduurpatroon van Jenine, borduurpatroon HV-94



Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo, shape art 102. gebruikt. Deze heb ik over de lange lengte dubbelgevouwen. Hier bovenop komt een slag kleinere mal. Uitgetekend en uitgeknipt uit het designpapier van Magnolia.

Het borduurpatroon heb ik geborduurd op een andere mal van Dutch Doobadoo, shape art. 100 vierkant. Hiervan is 1 maat groter uitgeknipt uit groen papier en achter het borduurwerk geplakt. Het 3D plaatje van Janneke Brinkman (zo handig, je hoeft hierbij niet te knippen) heb ik geplakt op Noor! Design 6002/0254

Rechtsachter heb ik de ronde doily geplakt. Wel een opening open gelaten voor de label. De tekstplaatjes komen van Noor! Design en kon je daar aanvragen. Rechtsonder heb ik de hartjes 2 x uitgestanst, iets bol gemaakt en iets over elkaar geplakt. 

Achter de lantaarn heb mal 6002/0149 doormidden geknipt en schuin over elkaar geplakt. Achter de bloem zitten kleine blaadjes van Noor!Design.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en wens jullie een heel fijn weekend,

Liefs, Monique


5 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi.

Unknown zei

In één woord: SCHITTEREND!!!!
Groetjes van Ageeth

Cards en Box bij Lady M zei

wat is dit een mooi kaartje groetjes Maartje

creagerrie zei

schitterend kaartje

groetjes gerrie

Cobie zei

Prachtige kaart.

Groetjes Cobie