Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 13 februari 2014

Liefs

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om hier een kaart te plaatsen. Omdat het morgen Valentijnsdag is, heb ik gekozen voor een valentijnskaartje. 

De mal is van Tim Holtz/Sizzix Accordeon Flip 3D. Deze heb ik eerst gestanst uit Bazill Cardstock paars en daarna uit design papier Studio Light gestanst. De stempels zijn van Magnolia. 

Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:
Noor Design:
Vogelhuisje , Hoekje Franse LelieBloemSwirlHart.

Dutch Doobadoo
Bladeren 472.948.002 en Harten 472.309.003.

De tekstlabeltjes kun je gratis opvragen bij Noor! Design.







Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en tot de volgende keer!

Liefs,
Monique


4 opmerkingen:

esmee zei

een prachtige kaart

roelie zei

heel mooi gedaan mooi zachte kleurtjes

gr roelie

Hanny zei

Wat een schatje, prachtig gemaakt.
Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

GerJanne zei

Schitterend kaartje is dit!
Groetjes,
GerJanne