Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 16 mei 2014

geld envelopje

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe post en dit keer heb ik, Janet, een geld envelopje gemaakt.

De foto hierboven is zoals hij in elkaar zit.
De basis is gemaakt met een enveloppen mal van Doobadoo.
Hier in heb ik een soort label geschoven.
Het design papier heb ik uit een paper bloc van Noor! Design...en niet lachen maar het is van de kerst serie...dit vond ik een mooie rode kleur en omdat er toch geen kerstafbeeldingen op staan kan het prima voor andere doeleinden gebruikt worden ;)
Het afdrukje van Magnolia - Animal of the year,  heb ik ingekleurd met distress inkt.
Daarna rond uitgestanst en de randjes wat bruin gemaakt.
Onder het afdrukje heb ik een strook ribbelkarton verwerkt en dit zit op de envelop geplakt. Om de envelop heb ik nog een paar keer een stuk jutte touw gewikkeld met wat bloemen op de strik.
Dit is de label die ik er in heb gemaakt.
Deze is, net als de envelop, van kraft papier. Het design papier is dus van de kerst serie van Noor! Design. Op de label heb ik een klein envelopje geplakt waar ik geld in heb gedaan. De tekst cirkel is eveneens van Noor! Design.
En hier nog even de label en envelop samen.

Ik heb het geheel erg rustig gehouden zodat het makkelijk is om eventueel na te maken.
Je kan ook de ingekleurde afdruk vervangen door een leuk kant en klaar plaatje.
Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb gegeven...en graag tot de volgende x

Liefs Janet




3 opmerkingen:

Monique Haarhuis zei

Wat mooi Janet!!

Marianne Schut zei

Geweldig Janet, wat een super leuke creatie, deze Tilda is wel echt heel leuk! Pracht kleurwerk ook weer,mijn complimenten hoor! Liefs Marianne

roelie zei

wat mooi janet dit geld envelopje met tilda en haar paardje die weer prachtig is ingekleurd

gr roelie