Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 1 september 2014

25 December

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb vast weer een kerstkaart voor jullie gemaakt. Eer dat je er erg in hebt is het al weer zo ver en heb je er weer veel nodig.


Ik heb voor deze kaart allemaal mooie materialen van JoyCrafts gebruikt. Allereerst het mooie designpapier uit paperblok 6011/0025. Ook de leuke stempel Merry Christmas 6410/0113 komt hier goed van pas.

De leuke rendieren 6002/2029 zijn zo leuk om te gbruiken. Ook de halve doiley 6002/0327 past hier mooi bij.
De bloemetjes zijn ook van JoyCrafts en zijn de artificial flowers 6370/0057. Ook heb ik bij deze kaart een stukje spiegel ribbelkarton 8089/0220 gebruikt.

De tekst komt van clearstamp 6410/0111 en is gestempeld op label 6002/0031.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Jolanda zei

Wat een geweldig mooi kaartje en hoe leuk zijn ze wel niet die nieuwe mallen van hertjes zijn zo enig.

Groetjes van Jolanda