Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 september 2014

Handmade !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Wat hebben we een heerlijk weekendje achter de rug.
Prachtig mooi weer was het, dat is echt genieten hoor, van mij mag het zo wel even blijven :)

Wij zijn weer lekker naar de camping geweest, we hadden daar onze jaarlijkse afsluitingsfeest, een gezellige avond met livemuziek en lekkere hapjes  :)

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.

Deze keer is het iets voor een man. Normaal gesproken vind ik dit altijd bijzonder moeilijk, maar deze keer had ik hem zomaar klaar :)
Ik geef best wel geregeld een fles wijn cadeau en hoe leuk is het dan om hieraan een super leuke flessenlabel te hangen.

De fleslabel hanger is van Dutch Doobadoo. Deze heb ik uitgetekend op kraftkarton van Joy! Crafts.

Hierna heb ik het prachtige papier van Prima Marketing "Cartographer" gepakt, ook hier heb ik de label op uitgetekend. Vervolgens heb ik aan alle kanten 2 mm eraf gesneden, hierna alle randen beïnkt met distress inkt Walnut Stain en alles gedistressed met de distresser van Tim Holtz.


Links heb ik de randstans Tandwielen van Noor! Design gedaan, deze heb ik voorzien van Frantage Enamel, kleur Taupe.


Linksboven heb ik een stukje softboard Frame van Dutch Doobadoo gedaan, ook deze heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

De filmstrip van Noor! Design heb ik uit kraftkarton gestanst en door de helft geknipt. Eén stukje heb ik rechtsboven geplakt en de andere heb ik linksonder gedaan. Gebruik hierbij eventueel een lineaal zodat het wel in een rechte lijn ligt.

Het plaatje is van Pion Design "From Grandma's Attic", deze heb ik gemat op een stukje kraft karton.
Op de rechter bovenhoek heb ik een minilampje Prima Marketing Junkyard Findings Vintage Trinkets Small Typo Bulbs geplakt met de tekst "cute".


Onder het designpapier heb ik nog een labelstans Label & Tags nr. 1 van Noor! Design geschoven met de bijbehorende barcode tekststempel. Hieraan heb ik een strik gemaakt van touw.

Rechtsonder de label heb ik de Dutch Label Paper Art "Mustaches" van Dutch Doobadoo geplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met mijn flessenlabel :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

liefs Astrid xxx



Klik op onderstaand plaatje om naar het betreffende artikel te gaan !


2 opmerkingen:

Frosien zei

Leuke flessenlabel heb je gemaakt, waar haal je de tijd vandaan na dit drukke weekend, je hebt hem leuk afgewerkt, groetjes Frosien

corryskaart zei

erg leuk en lekker stoere flessenlabel, voor de ontvanger een extra cadeautje
groetjes corry