Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 24 september 2014

Let it Snow

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien. En..... het is weer een kerstcreatie geworden. Bij Dutch Doobadoo komen op 1 oktober (en misschien nog wel eerder) weer prachtige nieuwe produkten uit. En ik mocht hiermee al aan de slag :) Één van deze produkten is de geweldige Shape Art 470.713.115. En ja, dan wordt het al gauw een kerstkaart :)


Eerst heb ik de basis uit Joy Kraft Cardstock omgetrokken en uitgeknipt. Daarna een maatje kleiner uit blauw papier van Studio Light Industrial.
De randen heb ik eerst bruin gemaakt met Distress Inkt Vintage Photo. Daarna witte vlekjes gemaakt met gesso.

Op het blauwe papier heb ik de Dutch Doobadoo Mask Sterrenhemel 470.715.014 gelegd en ingesmeerd met de nieuwe Dutch Doobadoo Structuurpasta 870.000.000 die straks ook in de winkel ligt. En ik moet heel eerlijk zeggen, hij is echt geweldig om mee te werken! Nadat ik een punt ingesmeerd had, strooide ik er fran-tage shabby blue erover en dit verhit met de heattool. Houdt deze niet te vlak boven het papier, want dan komt de pasta naar boven. Je krijgt dan witte bubbels erop. Daarna punt voor punt afgewerkt. 


De Magnolia heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. De vleugeltjes heb ik bewerkt met Stickles - Glitterglue-Stardust. Je krijgt dan een mooie glinstering. En heel fijn aan te brengen door de punt op het flesje. Achter de stempel een mal van Noor! Design. Naast de stempel 3 Noor! Design malletjes en bijbehorende tekststempels. Bovenop deze 3 malletjes en op de lantaarn heb ik sneeuw gemaakt met de Viva - 3D Schnee wit. Heel handig in gebruik. Het zit in een langwerpig flesje met een punt en daardoor kun je het ook heel precies aanbrengen. De tekstjes zijn gestempeld met stempelinkt Memento Dewdrop Nautical Blue.


Achter de stempel heb ik de Kerstbriefkaart stempel geplakt. Deze is eerst gestempeld op het kerstpapier van Noor! Design en daarna rand bruin gemaakt met distress inkt Vintage photo. Aan de bovenkant heb ik de Noor! Design ijssterrenrand geplakt. Eerst heb ik nog de Versamark erlichtjes opgedrukt, blauwe fran-tage erover gestrooid en verhit met de Heattool.


Links van de stempel heb ik een Dutch Doobadoo Kraft Art A5 Benches 479.002.006 geplakt. En ook deze komt 1 oktober in de winkels te liggen. Bovenop heb ik nog sneeuw gemaakt met de 3D schnee van Viva. En ook de Dutch Doobadoo Paper Art ijskristallen 472.948.003 mag hier niet ontbreken.



En onder de stempel mocht een bloementoef uiteraard niet ontbreken. Ik heb eerst een soort bruine raffia op de kaart geplakt. Daarna wat stukjes wit gemaakt met de 3D schnee, De Noor! Design mal rendier met arreslee erop geplakt en bloemetjes. Tussen de bloemetjes nog de Dutch Doobadoo paper art bladeren 472.948.002 geplakt.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen, stel ze gerust!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,
Monique



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi exemplaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Unknown zei

Wow super mooi.
Groetjes Giovanna

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart.
Gr Karin