Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 december 2014

Winter Woods !!!

Hallo allemaal !! 

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik voor het HobbyVision Design Team blog heb gemaakt.


Deze keer heb ik een MDF 3-luik gebruikt van Noor! Design.
Echt zo gaaf om dit te pimpen :)

Het papier is van Craft Emotions, Winterwood !! Prachtige kleuren vind ik dit :)


Aan de linkerkant heb ik een soort pocket gemaakt en hierin 3 verschillende tags van Noor! Design geschoven.
Deze heb ik voorzien van kant, touw en lint.
Op de hoek heb ik houten ornamentjes van Craft Emotions gedaan, deze heb ik eerst met gesso wit gemaakt.
Verder nog wat natuurlijk materiaal erbij en een dennenappeltje :)


Het middelste gedeelte heb ik de sterpunt van Noor! Design gebruikt.
Het rendier is een stempel behorende bij de winterlijn van Craft Emotions.
Deze heb ik met bruine inkt op het design papier gestempeld en uitgestanst met een ovale Nestabilitie.
Bovenin heb ik nog een sneeuwvlok van Noor! Design gedaan met hierop een plakparel.
Verder nog een stukje ribbelkarton en kant gebruikt.

De tekst Winter Woods behoort eveneens bij de winterlijn.


Aan de rechterkant heb ik de filmstrip van Noor! Design gebruikt, deze heb ik uit kraft karton gestanst.
Op het design papier heb ik de prachtige swirl van Noor! Design geplakt met hierop een strikje, een bloemetje en een takje.
Op de hoek van het design papier heb ik enkele plakparels geplakt.

Deze 3 luiken heb ik vastgemaakt met stukjes touw.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren :)
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

Liefs Astrid xxx



Paperpad CraftEmotions - Winter Woods A5   Clear stamp CraftEmotions - Winter Woods A6 - Rendieren   Clear stamp CraftEmotions - Winter Woods A6 - Lijsten   Houten ornamenten - CraftEmotions - Purple Holiday KerstballenStempelinkt - StazOn - timber brown   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/Roll   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   DecoArt Media - Gesso - White




4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een prachtige drieluik.
Gr Karin

Anoniem zei

Sprakeloos mooi...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Cobie zei

Schitterend!

Groetjes Cobie

GerJanne zei

Wat een prachtig drieluik! Superveel te zien, heel sfeervol.
GerJanne