Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 13 januari 2015

With Love

Ik heb weer eens een vintage kaartje voor jullie.. Het papierblokje Romance leent zich hier heel goed voor.  Ik heb de Dutch doobadoomal dubbel gebouwen en de voorkant heb ik gescrapt.
Ik ben begonnen met de doily die bovenin geplakt is. Daaroverheen heb ik op een stukje design papier de postcard stempel gestempeld, deze uitgeknipt en beïnkt.
een lange strook design papier heb ik gesneden met de uiteinden  naar binnen geknitp. Daaroverheen nog een stukje muziek noten papier..
Het plaatje heb ik op de rechthoek mal geplakt met wat verbandgaas erachter.
De stans muzieknoten kon ik nu ook mooi gebruiken en heb die rechts geplakt met een fikse bloementoef erop en natuurlijk de mooie Noor blaadjes.

Eeen mooi kantje eronder langs en  van Dutch Doobadoo heb ik een ronde tekst erbij gezocht. Wat cardboard hartjes en honing raad om de linker kant op te vullen.
Op de doily nog een lintje gestrikt en een ivoor kleurige grote parel op geplakt.
Met een dubbelgevouwen shape art mal  maak je zo weer een hele andere soort kaart he. Probeer het ook eens. Er zijn inmiddels al zoveel verschillende soorten dat er vast wel eentje tussen zit die je leuk vind!

Liefs Tiets xx


Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames Label Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Woord labels Dutch Doobadoo - Soft Board A5 - Honeycomb Noor! Design - Paper blok Music Notes Noor! Design - Paper Bloc - Romance

 Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil Frame rechthoek Joy! Crafts -Cutting & Embossing stencil rond nr. 2 Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 2 Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Postage Stamps Stansmal Noor! Design - Dance to the Music - rand muziek noten Joy! Crafts - Clearstamp Sending Messages - Postcard

Noor! Design - Clear Stamp - Sending Messages - Postage Stamps  

3 opmerkingen:

sjanie zei

Een heel mooi kaartje, Tiets.

Liefs, Sjanie

els bennink zei

een heel mooi kaartje
hoe kom je dan aan het plaatje
ik ben afgelopen zaterdag bij hobby vision geweest
en heb de Cut boss gekocht maar dat draaien heeft toch ook wel wat
maar ja dat hoeft niet meer
lieve groetjes Els

Natasja's Kaarten zei

Ohhhhh wat een plaatje weer!

Groetjes, Natasja