Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 30 maart 2015

Amour

Goedemorgen lieve luitjes,


Ik heb weer een Mixed Media canvasje wat ik met jullie wil delen.
Het is een canvasje van 15 x 15 cm en heb ik in de sfeer van de Romantic Provence lijn van CraftEmotions gemaakt.
Ik krijg zin in de vakantie.......hahha!

Ik ben weer aan de slag gegaan met gesso van Creall, structuurpasta van DutchDoobadoo en een Maskstencil van CraftEmotions, Muur + Raam. Daarna ben ik gaan sprayen met mijn zelfgemaakte sprays met de Creall Parelmoerverven.
Op het canvasje heb ik de kleuren Blauwgroen en Violet gebruikt en voor de houten letters Amour en de vlindertjes heb ik de Creall Top Deco Diep Paars gemengd met Metallic Silver.
Verder uit linnenkarton van CraftEmotions wat hedera takken van een snijmal van Tim Holtz/Sizzix, Spring Greenery.
Als afwerking heb ik wat echte gedroogde lavendeltakjes gebundeld met Katoenkoord.



CraftEmotions - Houten ornamenten - Tuingereedschap Houten ornamenten - CraftEmotions - 10,5 x 10,5 cm - Alfabet klein Mask CraftEmotions - Romantic Provence - Muur + Raam Creall - Pearlescent verf - Blauwgroen Creall - Parelmoer verf - 06 Violet Creall - Top-deco verf - Deep paars Creall - Metallic verf - zilver Houten ornamenten - CraftEmotions - 16,8 x 16,8 cm - Alfabet groot Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250ml Creall - Gesso Ranger - Heat It Tool  Europese versie Vivant - Koord Katoen fijn - creme/ivoor Spray bottles 40ml., 2pcs  Aleene`s - Quick Dry Tacky Glue - 8 ounces

Gezellig dat jullie er weer waren.

 Ik wens jullie allemaal een fijne maandag!!



3 opmerkingen:

Els zei

Een schitterend mooie canvas creatie en zo leuk die lavendeltakjes met touwtjes.
Groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

een mooie canvas
Gr Karin

Saskia van den Berk zei

Wauw