Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 18 maart 2015

Just for you

Meestal kleur ik mijn afbeeldingen zelf in voor de kaartjes die ik maak. Deze keer echter niet. Dit komt omdat ze van die ontzettend leuke setjes van Wild Rose uitgebracht hebben. Hierin zitten vier verschillende afbeeldingen, waarvan 8 ingekleurde afbeeldingen en 4 afbeeldingen om nog lekker zelf in te kleuren. De kwaliteit van dit papier is echt fantastisch.


Ideaal om kaartjes mee te maken als je kleuren niet zo leuk vindt maar kaartjes maken wel. Of gewoon als je een keer wat minder tijd hebt en toch voor iemand een leuk kaartje wilt maken. Ook handig als je wel graag kleurt dan heb je er alvast een mooi ingekleurd voorbeeld bij. 


Het scrappapier komt uit een Paper Pad van Studio light. Ik ben dol op deze paperpads. Ze zijn echt zo mooi. De stempel just for you komt uit een stempelset van Studio Light. Ik heb deze afgedrukt met Archival inkt in de kleur sepia. 


Omdat ik het papier erg mooi vind wilde ik er niet te veel embellishments op aan brengen. 
De stiksteekjes heb ik met de hand gedaan. In de ronding prik ik de gaatjes gewoon op gevoel en probeer de afstand zo gelijk mogelijk te houden. Buitenom prik ik vaak langs een lineaal. Verder alleen afgewerkt met wat bloemen en plakpareltjes. 

Dank je wel voor je bezoekje en een heel fijne dag!


Printed Panels - Wild Rose Studio - Bluebell panels   Paperpad Studio Light - PPSL11  Stansmal - Crealies - Crea-nest-Lies XXL - Stitch rond 21  Ranger - Archival inkt - SepiaPlakparels Nellies Choice - 3mm - wit/ivoor/zilverHobbyjournaal - Dubbelzijdig tape - extra sticky - 6mm