Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 augustus 2015

Bud & Dude

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik Bud & Dude voor je? Wie?? Nooit van gehoord! Hoor ik je al zeggen hihi. Dat kan kloppen. Dit zijn de nieuwe MDF Monsters van Dutch Doobadoo. En ik vind ze echt super!

En dit zijn dan Bud & Dude:


Bud heb ik deze keer omgebouwd tot Budientje hihi. Ik vond de vorm van dit monstertje wel passen bij een lief meisjes monster.



De basis heb ik overgenomen en daarna uitgeknipt uit designpapier van Maja Design. Zo mooi designpapier en ook lekker stevig papier. Tja, ik ben echt een fan van Maja Design. Dan het papier op het MDF geplakt met de alleslijm van Dutch Doobadoo. Als je het papier opgeplakt hebt. heb je altijd nog een klein randje die eruit steekt. Dit randje papier kun je wegwerken met het schuurblok. Met dit blok schuur je dan langs de randen en zo schuur je het randje weg.


Het leek me wel leuk om een soort riempje te maken. Ik heb hiervoor een randmal van Noor! Design gebruikt en die leuke gespjes. Ook van Noor! Design. Door het gespje een stukje kant en die plak je dan weer op de randmal.


De Paper Art Monsters (mond, ogen en neus) heb ik bruin gemaakt met Pan Pastel en daarna gefixeerd. En in de oogjes nog een paar wiebeloogjes. Langs de rand heb ik nog wat witte structuurpasta (Dutch Doobadoo) gesmeerd.

En dit is dan Dude:


Ook voor Dude heb ik het designpapier van Maja Design gebruikt. Verder heb ik 'm op dezelfde manier gemaakt. Alleen zonder riempje natuurlijk. Wel heb ik bij Dude nog Dutch Doobadoo Greyboard Knopen geplakt. Deze knopen en ook de Paper Art Monsters heb ik zwart gemaakt met de zwarte copic.


Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Er liggen nog 3 monsters op me te wachten. Dus ik ga verder met deze monsters.

Wil je de monsters in het echt ontmoeten? Kom dan langs op de Knotsgekke kaart en scrap dagen in Den Bosch bij Stand B203 van HobbyVision. Want Jenine neemt Bud en Dude en ook de andere monsters mee naar de beurs.

Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het plaatje te klikken, kom je direct bij dat artikel in de webshop terecht:

PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Wackey Brothers Bud  PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Wackey Brothers Dude  PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Monsters  Dutch Doobadoo - Greyboard Art - Knopen  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Scrappapier Maja Design - Summer Crush - Long summer nights

Core`dinations - Sand it Gadget  Distress inkt - Brushed corduroy  Copic Markers Sketch - 100 Black  PanPastels - 9ml - Red Iron Oxide Extra Dark  PanPastels - Tools - Soft Mini Applicators 12pc  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Rand 1  Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil - Gespen (4 stuks)