Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 30 november 2015

Sleigh bells ring

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien. Ik heb deze keer een boekkaart voor jullie gemaakt met een mooie shape mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb de basis van mooi kraft karton gemaakt, daarom wit, designpapier, ribbelkarton en weer designpapier.
Ik heb voor deze kaart verschillende mallen van Noor! Design gebruikt, maar ook een mooie mal van Marianne Design, samen met de leuke tekststempel.


Hierboven zien jullie de leuke tekst.



De mooie border is van Noor! Design en past prachtig bij het plaatje,


De leuke kwastjes staan gewoon mooi bij deze boekkaart,


Het is een eenvoudige kaart om te maken, maar zo leuk om te doen. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Book Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes Marianne Design - Creatable - Tassel fringe Joy! Crafts - NOV Joy! Crafts Kraft cardstock 15 x 30 cm
Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard 30.5x30.5 - Fijn Paperbloc - 15 x 30 cm - Shabby Christmas 

4 opmerkingen:

Frosien zei

Een supermooie kaart, heel erg mooi, groetjes Frosien

Joke zei

Hij is echt prachtig deze boekkaart. Prachtig winters geheel.
Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

prachtige boek kaart
Gr Karin

Doris knippenenplakken zei

Wauw die is super prachtig gemaakt !!
Mooie spulletjes super mooi!
Groetjes Doris