Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 12 maart 2016

Life & Garden - Tag

Vandaag is het mijn beurt om een creatie te plaatsen op het HobbyVision Design team blog. Deze keer wil ik jullie een creatie laten zien met de Life & Garden lijn van CraftEmotions.


De basis van de kaart is gemaakt met de Shape Art mal 470.713.125 van Dutch Doobadoo. Deze heb ik eerst nagetekend op Kraft Cardstock en daarna netjes uitgeknipt. De randen heb ik ruw gemaakt met de Distress tool van Prima Marketing.

Daarna de label nog uit groen kaartkarton geknipt en daarop het designpapier geplakt uit het Life & Garden Paperpad. Het knipvel van de Garden box met flessen komt ook uit het paperpad.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Frame CraftEmotions - Paper stack - Life & Garden 11 vel A4


De vlinder is ook gemaakt met een stans van CraftEmotions. In het midden heb ik wat plaksteentjes gedaan.

De tekst hugs is gemaakt met de alfabet stans van CraftEmotions. Om het alfabet makkelijk op te plakken heb ik achter het groene kaartkarton eerst een strook dubbelzijdig EasyConnect Craft Tape geplakt en daarna uitgestansd. Hierdoor krijg je kleine stickers van je alfabet.

De swirl is ook een stans van CraftEmotions.

Ik hoop dat ik jullie met deze label kan inspireren. Hebben jullie vandaag nog niks te doen? Kom dan gezellig naar de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Zwolle. Vandaag is de laatste dag, ik verzorg bij onze stand nummer 143 een demo met de Gelli Plate icm de Dutch Doobadoo Mask stencils en de Distress Inkt.

Deze demo zal ik ook geven tijdens de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Den Bosch eind van de maand.



Ik wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.



Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Frame  CraftEmotions - Paper stack - Life & Garden 11 vel A4 CraftEmotions Die - vlinders Card 5x10cm CraftEmotions Die - swirl Card 10,5x14,8cm CraftEmotions Die - kleine letters Card 5x10cm Prima Marketing Distress toolCraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm

Geen opmerkingen: