Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 8 april 2016

Lammetje...

Afgelopen zomer kocht ik bij Jenine een paar bollen wol om een konijntje voor mijn kleindochter te haken. 
Van beide kleuren had ik nog wat over en besloot daarvan lammetje Lupo van Lalylala te gaan haken.
Echter, ik had toch net niet genoeg dus bestelde bij Hobby Vision van allebei nog een bol. Gelukkig was er niets van te zien dat het een ander verfbad was....


Tijdens het uitzieken van de griep pasgeleden, had ik nergens zin in. Niet om te freubelen, niet om te haken, laat staan het huishouden... Maar bedacht dat ik het lammetje wel in elkaar kon zetten. 
Alles had ik al gehaakt maar het in elkaar zetten, is niet mijn liefste werkje ;-)

Ik gebruikte 2 bollen New Cancun van Katia in de kleurnummers 50 en 53.
Het patroon is een kooppatroon en is hier te koop.
Op het lijfje naaide ik nog een houten knoop.
Vinden jullie haar ook lief?


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Breiwol Katia - New Cancun - Kleur 50   Breiwol Katia - New Cancun - Kleur 53   Oogjes - Zwart - 6 mm   Clover - Soft Touch haaknaald - 3 mm

1 opmerking:

Renate zei

Kijk dan toch wat een dotje...
Zelf kom ik niet verder dan het halen van een eenvoudig bloemetje, dus ik vind dit een hele prestatie.
Het houten knoopje is een er-rug leuk detail.

-xies- Renate.