Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 29 juni 2016

DDBD - Swing Card Art - Vintage Romance

Ik heb een nieuwe Swing Card gemaakt.
Weer een model waar je je echt op uit kan leven :)


Ik heb hiervoor de prachtige Vintage Romance lijn van Maja Design voor gebruikt. Ook het Vintage plaatje komt van 1 van de scrapvellen.

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - nummer 6 Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Flower Power 


Aan de linkerkant heb ik op het Vintage Plaatje nog een vlinder gebruikt, deze komt van een Paper Art vel van Dutch Doobadoo. Deze vlinder heb ik blauw gemaakt met stempelinkt.

Aan de rechterkant de prachtige doily mal van Noor! Design. Dit is de kleinste mal die ik heb gebruikt. Verder voor de tekst nog wat Label Letters van Tim Holtz.


Langs de randen heb ik de nieuwe bloemenrand 6002/0315 van Noor! Design verwerkt. Echt hele mooie fijne gedetailleerde bloemetjes zijn dit.
Verder komen de boomstam en het hek uit de One of a Kind Spring set van Noor! Design. Daarachter nog de mooie Vintage Flourishes Lantaarn.

In de hoeken nog wat metalen hoekjes.

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Vierkant  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Rand bloemetjes


Achter de bloementoef heb ik nog de Vintage Borders - Swirl van Noor! Design verwerkt. Deze blijft ook super mooi!

Om de kaart een shabby look te geven heb ik de randen bewerkt met Crackle Paint - White.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl


PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - nummer 6  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Flower PowerScrappapier Maja Design - Vintage Romance - Ephemera cards Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Together forever  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Rand bloemetjes Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Vierkant Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl Noor! Design - One of a Kind - Spring set Joy!Crafts - Noor! Design - Floural Flourishes Lantaarn DecoArt Media - Crackle Paint White VersaMagic - Aspen Mist Decoratie hoekjes antiek zilver/koper 5 Scrappersfloss Karen Foster - Bone  Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters

1 opmerking:

Cobie zei

Wat een schitterende kaart!
Groetjes Cobie