Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 13 juni 2016

Geld-envelopjes

Pas geleden maakte ik envelopjes voor 2 neven die hun verjaardag vierden.
Ze wilden graag geld en dat geeft leuker weg als het in een envelopje zit.
Bij de Hema kocht ik kraft envelopjes die ik oppimpte.
Voor de oudste van de 2 maakte ik deze.


In het gras (CR1355) staat een racefiets (LR0394) naast een boom (LR0136).
Op een banner stempelde ik een tekst (PL1518).
Verder een paar chevrons (DF3407) toegevoegd.
Het design papier komt uit paper bloc "Suave" van Authentique.

Voor zijn jonger broertje werd het deze.
Hij voetbalt zelf ook en ik gebruikte de kleuren van zijn eigen team.


Volgens mij is wel te zien waar hij van houdt en hoe oud (of jong) hij is geworden ;-)
Zijn leeftijd met grote cijfers (CA3110) met de bal (COL1335) erbij.
De voetbalschoenen (Leane Creatief) staan in het gras (CR1355).
Het design papier komt uit paper pad "Everyday Moments" van Teresa Collins.




De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Marianne Design - Creatable - Bycicle (sport)  Craftable Marianne Design - Grass  Design Folder + Die MD - Tire Track  Marianne Design - Project NL - Clearstamp mannen (jong)  

Geen opmerkingen: