Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 juni 2016

Mix & Match flowers


Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor het Sizzix blog, dus uiteraard met allerlei verschillende stansen van Sizzix. Voor deze kaart heb ik de prachtige Thinlits Die Mix & Match flowers gebruikt. In de verpakking zitten 10 verschillende mallen waarmee je zelf je bloemen op kan bouwen.


Ik heb op deze kaart maar 1 model gebruikt, maar binnenkort zal ik ook nog wat andere modellen laten zien.


Voor de vorm van de kaart heb ik de nieuwe Card Art mal Window van Dutch Doobadoo gebruikt. Wat is dit weer een leuk model hé? Het papier van deze lijn is van Maja Design - Vintage Romance. Ik blijf toch een fan van Maja Design hoor.

De woorden Hello en Joy heb ik uitgestansd met de Thinlits die - Doily Set 661096. Hierin zitten ook weer 7 verschillende stansjes. 

Sizzix - Thinlits Die Set - Hello Doily Sizzix - Thinlits Die Set - Mix & Match Flowers



Hier nog een close-up van de bloementoef die ik gemaakt heb met de . In het midden van de bloemen heb ik een parelbrad en een metalen spacer gedaan. Om de bloemen een beetje een Shabby look te geven heb ik wat Crackle Paint White gebruikt. 


In de binnenkant van de kaart heb ik een Vintage plaatje van Maja Design gebruikt uit de Vintage Romance serie. Ook op de binnenkant nog een zelfgemaakte bloem verwerkt. De randstans komt uit de Thinlits Doily set.

Ook de grote Doily van Tim Holtz heb ik weer verwerkt op deze creatie. Deze blijf ik echt super gaaf vinden.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Window  Sizzix - Thinlits Die Set - Hello DoilySizzix - Thinlits Die Set - Mix & Match Flowers Sizzix - Thinlitz - Tim Holtz Doilie 2 DecoArt Media - Crackle Paint White  Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Forget me not Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Together forever Scrappapier Maja Design - Vintage Romance - Ephemera cards Prima Marketing Distress toolDecoratie hoekjes antiek zilver/koper 8

Geen opmerkingen: