Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 1 juni 2016

Sizzix DT - Butterfly Lantern

Voor het blog van Sizzix ben ik aan de slag gegaan met deze nieuwe stansmal van de lantaarn. In deze verpakking zitten 9 verschillende stansjes die je kan gebruiken bij de lantaarn.

(De originele blogpost kan je hier vinden: http://www.sizzix.co.uk/blog/butterfly-lantern/)




Ik ben als eerste begonnen om de basis 4x uit Kraft cardstock uit te stansen. Deze heb ik lichtjes met Crackle Paint White bewerkt en daarna in elkaar geplakt.

Voor de bodem heb ik een bierviltje gebruikt, daarop heb ik het designpapier van Pion Design - Scent of Lavender geplakt. Rondom de lantaarn heb ik een beetje mos gedaan.

De tak met bloemen is ook gemaakt met een stans die in dit setje zit.


Bovenop een prachtige vlinder, deze heb ik uit designpapier van Pion Design gestansd. In het midden een Pen Nibs ter decoratie.


Het kleine labeltje met tekst is gemaakt met de Tag Collection die van Sizzix. Ideaal al die verschillende maten labels bij elkaar.
Op de Tag heb ik de tekst gemaakt met de Label Letters stickers van Tim Holtz. Deze zijn voor mij echt onmisbaar :)


Deze grote vlinder zit ook in dezelfde verpakking. Ik kon hem op mijn lantaarn niet meer kwijt, dan vond ik hem echt te druk worden, maar wilde hem toch even laten zien.



Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Sizzix - Framelits Die Set - Tag Collection Sizzix - Thinlits Die Set - Butterfly Lantern Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm DecoArt Media - Crackle Paint White Tim Holtz - Pen Nibs 12 st Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters Scrappersfloss Karen Foster - Bone Scrappapier PION Design - Scent of Lavendel - Lavender

Geen opmerkingen: